Jahaja..

Eh, jo. Det var ju det här med bloggandet haha! Inte den mest aktiva bloggaren, men det är sommarlov nu, har så mycket viktigare saker för mig, men ska försöka lite bättre i alla fall.

Igår var det i alla fall midsommarafton, blev väckt KVART ÖVER SJU av Martin, liiiiite väl tidigt kanske.. Men sen somnade vi om i alla fall och sov till typ.. 11 tror jag? Skit samma. När han hade cyklat hem åkte jag, mamma och Jeff till sommarhemmet där Frövi har sitt årliga midsommarfirande med lite lotter och sånt. När vi kom hem därifrån lagade vi mat och så, och jag gjorde pannacotta. Dom blev faktiskt skitgoda, tro det eller ej haha! Bild kanske kommer upp lite senare.

Sen på kvällen skulle mamma iväg på fest, så då var jag och min lillebror själva hemma. Då skrev Martin ungefär så här på msn: -Vänta, ska bara ner och kolla lite på tv.
20 minuter senare kliver han in genom dörren här istället, han luras med mig haha! ♥
Så jag, Martin och Jeff kollade lite på film, sen kom Jack och Oliver hem också. Inte långt efter det gick vi och sov, haha.

Så det var väl ungefär så min midsommarhelg såg ut, då vet ni, inte för att det är så många som lär vara intresserade men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback