Avsluting / bal

Igår var det 9:ornas avslutning och bal. Först gick vi till kyrkan, lyssnade när folk sjöng, fick betyg och lyssnade lite på Botte när han pratade. Efter det åkte vi till fröviskolan, åt mat, lyssnae när folk spelade och sjöng och dansade! Fy satan vad svettigt det blev, men det är sånt som ingår!

Sa innan skolavslutningen att jag absolut inte kommer att sakna fröviskolan alls och att det skulle vara så skönt att sluta, men mot kvällens slut insåg jag att jag hade rätt fel... Visst, jag kommer inte att sakna min klass, för den var helt körd, men några personer i min klass är ju helt underbara, och dom kommer jag sakna! Alla andra nior också såklart, speciellt några.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback