Let's unwrite these pages and replace them woth our own words..

Hejsan!

Jag borde verkligen gå och sova snart, ska spela match imorgon, eller nej, idag. Och klockan är 3 minuter i 6, kanske inte världens bästa uppladdning. Men kan inte sova, för jag sov till ett idag, plus att jag somnade en halvtimme idag, så är pigg som bara den..

Har blivit av med mitt sällskap också, Bella har suttit i mitt knä hela kvällen och så kom Martin hit ett tag och pratade lite och så, men nu ligger Bella i soffan och sover, hon har liksom.. dissat mig. Så sitter här i min ensamhet och har absolut ingenting för mig, sitter bara och kollar på piercings, är så jääävla taggad på en ny, eller egentligen 3. Nej förresten, 5. HEHEH, man kan ju undra hur detta slutar..

Nu ska jag gå och titta lite på någon dålig fotbollsmatch från Bundesliga på tv så jag blir trött, för tysk fotboll suger, det måste vara det bästa sömnpillret faktiskt.. Seeeeen ska jag och lilla Bella gå upp och sova.
Så, godnatt!

Och förresten, nu är klockan 6 minuter över 6.



Här är piercingarna jag är sugen på, fast vill ha tre..
Och sen så är det ju bröstvårtorna jag vill pierca oc-
kså, men det kan jag ju glömma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback