Finally, I can see you crystal clear. Go ahead and sell me out and I'll lay your ship bare. See how I'll leave, with every piece of you, don't underestimate the things that I will do.

Halloj! Sorry för att jag inte har skrivit något idag men har liksom inte haft tid.

Igår kom ju mina kusiner, så satt väl och umgicks lite med dom ett tag, sen blev det datorn, soooooom vanligt.. OCH JUST JA! Försökte locka håret med en plattång igår, omg vad fult det blev, inget som jag rekommenderar hahaha! Men, för att fortsätta haha.. Efter ett tag kom Martin hit, och så satt vi vid datorn här och pratade ett litet tag, sen gick vi hem till honom och sov där.

Vid ungefär tre gick jag hem därifrån och väntade på Erica som skulle komma hit, satt och gosade med Bella i soffan, jag somnade hahaha, så Erica väckte mig.. Sen bakade vi kladdkaka OCH pizzabullar, har ätit så mycket så jag har ont i magen nu i alla fall, och ser troligtvis ganska så gravid ut på det.

Borde verkligen gå och sova snart, för halv nio imorgon kommer Dani hit, och vid nio drar vi in till stan, ska kolla lite grejer och träffa maradona_abbzan.

Vet att det här inlägget är lite flummigt och så, men är trött. Och arg. Och förvirrad.
Så, då har ni en förklaring till det i alla fall, vi hörs väl imorgon antar jag, godnatt och hej!

HAHAHHAAHAHAHA! Kom på en grej när jag kollade igenom bilderna från bakningen.. Vi skickade iväg min lillebror till tempo för att vi behövde jäst, då kommer han tillbaka med den helt platt.. Sen när vi frågar vad som hade hänt sa han att han hade tappat den och kört över den med cykeln. Bra jobbat Jack!


Platt jäst..

Hahahaha man ser däckmärkena..

Söt_tjej_94


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback