Jag gillar att du säger vad du tycker, men det du säger att du tycker säger inte mycket.

Var ju som sagt på tempo förut, Lina satt i kassan som vanligt haha. Köpte cola och choklad som jag sitter och trycker i mig nu, känns bra efter träning... Har kollat lite på Criminal minds också, det måste ju vara guda underverk (om det nu finns något som heter det, hehe).

Efter det har jag faktiskt bara suttit här och gjort ingenting, som vanligt. Mitt sommarlov har liksom varit framför datorn, har knappt gjprt något annat..

Ska snart gå och sova, för jag hade inte tänkt att sova bort hela dagen imorgon faktiskt, bara halva.
Ska FÖR ÖVRIGT (fortfarande lika kul..) packa till träningslägret som vi har på fredag imorgon, vi ska dra ihop F15-18, F96 och F14 till Näsbyvallen och träna och tälta och så i helgen, kommer bli grymt! Har även träningsmatch mot Linde på lördag, kross är det som gäller, inget annat!

Vi hörs väl kanske någon mer gång i natt, annars imorgon. Godnatt!


Kommentarer
Amandusamal

Very interesting & professional site. You done great work.

2011-12-19 - 07:39:28 - URL: http://amandusamal.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback