Finns det en så finns det flera.

Hej! Igår kväll gick jag och Dani hem till Martin för att vi skulle kolla på film med honom och Sofie, men vi lyckades inte få på filmen så vi tittade på Disney channel istället, sen gick vi hem till Emma Håkansson ett tag för lite festligheter, men vi gick vid halv ett. Då gick vi hem till mor min och hämtade godiset och drickan som jag och Dani hade köpt tidigare under dagen och sen gick vi hem till Martin och tittade på film och sov där.

Vid ett idag fick vi hem därifrån och nu har Dani åkt hem, jag har duschat och fixat lite och ska snart gå upp och måla lite på rummet, det ska bli vitt, och kanske en svart vägg, vi får se.
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback