Du vill att att ska se så jag håller kvar, men när jag bad dig att vänta var du redan klar.

Godkväll (natt)!

Sitter här och njuter lite av Veronica Maggio medans Julia tar otroligt charmiga bilder på sig själv, hon står och asgarvar här bakom..

Vi borde verkligen gå och sova snart, för vi ska upp hyfsat tidigt imorgon och packa inför vår lilla miniträningsläger med lagen. Klockan två ska vi vara på Näsbyvallen så vi lär ju gå upp typ vid tio, halv elva..

Men jaja, nu ska jag vara med Julia och ta lite bilder, lägger upp dom om ett tag, sen går vi nog och sover tror jag, inte för att vi kommer kunna sova, men ändå.. Kommer ligga och prata hela natten.





Kommentarer
DANIELLA - photography & design

men åh, sluta va så fin josefine!

2011-08-05 - 11:50:50 - URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
saariis

profilbild på fb! jätte sööt<3

2011-08-05 - 12:31:24 - URL: http://saracarvidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback