nu är jag arg

Tjalol, nu är jag ganska arg på allt och alla, lite mer på vissa så tänkte att jag ska sätta igång mitt "bloggande" lite grann så jag slipper döda folk med min bitchighet.
Och innan jag börjar så kan jag ju tillägga att jag inte orkar skapa en ny blogg, och om det som står sen förut inte passar er så behöver ni inte läsa det, för nu är det ingen "hej idag har jag.."-blogg längre, nu är det josefineeleornorbäckströmsaariklagarpåidioter-bloggen.
Så, nu över till min vrede. Är så otroligt, in åt helvetes trött på alla coolingar där bakom skärmarna. Speciellt ni idioter som påstår att ni vågar gå fram och säga saker till folk i verkligheten, men istället skriver ni ett fucking facebookmeddelande till personen i fråga. Och nej, jag säger inte att man inte kan göra det, men om man ändå ska träffa personen det gäller inom en snar framtid kanske man kan hålla det inne istället för att vara ball på internet.
Men nu till det jag ville säga. Något som är rent av idiotiskt är ju att till exempel skriva något i stil med "snacka inte skit om mig, prata med mig istället" på sin blogg, för liksom, då kanske jag ska skriva en facebook-status som låter ungefär så här "jag önskar att du kunde prata med mig istället för att skriva om mig på din blogg, buhuuuu..", det är ju samma sak, eller hur? Och vem fan är det som inte vågar prata med mig om man då skriver ett blogginlägg till mig istället? Inte jag i alla fall. Om du nu tycker att jag pratar bakom ryggen på dig så kanske du borde fråga mig om varför jag gör det, inte skriva ett jävla blogginlägg. ÅH jag är så arg, haha..
Så, nog om det där nu, alltså det där om att mottala sig själv. Eller, det här är ju också om det egentligen. Om man nu inte bryr sig om något som någon skriver eller gör, varför lägger man då ner tid på att göra ett videoinlägg, eller ett vanligt inlägg för den delen? Tål man inte kritik eller vad är grejen? Man kanske bara borde kasta det åt sidan och säga fuck you, men nej, idag gör man ett jävla videoinlägg på tio minuter där man sitter och klagar på allt som finns enbart för att reta upp folk.
Det jag vill ha sagt är att jag tycker att man borde söka upp personen i fråga och säga vad man tycker, istället för att sitta och coola sig framför datorn och skriva massa om en person på sin blogg. Och om ni inte tar åt er, skit i de som håller på. Om ni tar åt er, sitt och gör ett tragiskt videoinlägg då. Men som sagt, det som retar mig mest, SLUTA MOTTALA ER SJÄLVA FÖR I HELVETE. Säg inte att någon pratar bakom ryggen på er om du själv skriver ett inlägg på din blogg, till exempel.
Och nu vet jag självklart att det är vissa som kommer känna sig träffade, med all rätt. Dock så kanske alla borde ta åt sig av det här rent allmänt, men om ni inte tycker som jag, snälla skit i det då bara. Tack på förhand. Men om du nu känner dig träffad och tycker att jag är en dålig människa och vill att jag ska veta det är du välkommen att höra av dig, här är mina kontaktuppgifter.
Facebook: Josefine Saari
Mobil: 0762134413

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback