Vinst, halvtråkig dag och saknad vän !

Det blev vinst i gårdagens match! 3-0 mot Mullhyttan, det var riktigt skönt faktiskt, men dom var ju som vilddjur, dom använde dobbarna till mer än att få fäste med kan jag säga.. Har blåmärken lite här och där, bland annat ett riktigt fint på ryggen. Om man får upp foten där så vettefan vad man gör, man spelar ju inte fotboll i alla fall haha! Men jaja, får väl vara extra söt tills dom där går bort då..

Blev väckt tio i tolv idag av Martin som ringde, fan vad sur jag blev haha.. Har inte gjort så mycket idag fakiskt, bara varit med Martin, Julia och Emelie. Men nu tänker jag faktiskt inte skriva mer, ska fortsätta prata med Nabe och lyssna på musik, sen säger jag godnatt !


dags att komma tillbaka snart ditt jävla retard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback