Hmm, ja haha!

Helt ärligt så har jag TOTALT glömt bort bloggen, har väl varken haft lust eller ork, så jag har helt enkelt förträngt att jag faktiskt borde skriva ibland..

Tänker inte dra igenom allt jag har gjort den här veckan, då lär ni få läsa en del, så tar bara idag, alltså Örebrocupen dag 1.

Gick upp vid typ sju efter inte alls så mycket sömn haha, sov med Julia och Martin, och vi låg mest och skrattade faktiskt, då blev det rätt svårt att sova.. Men sen bar det i alla fall av mot KIF Arena där vi mötte nåt finskt lag som sög på fotboll och vann med 2-0. Andra matchen blev oavgjord, 1-1.

Mellan matcherna hann jag förövrigt träffa Charlie som jag inte har träffat på bra länge nu, så är rääääääätt glad nu ska jag säga, även fast jag bara hann säga hej typ, haha!

Meeeeeen vi hörs väl..




kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback