Träningsläger.

Träningslägret i helgen har varit rätt kul faktiskt, jag och Julia åkte dit en timme tidigare än alla andra och gick några varv runt spåret och tog lite fula bilder. När alla andra kom tränade vi, sen åkte vi ut till ronnys sommarstuga och grillade, åkte ring och badade. Åkte ring för första gången någonsin då, och är asrädd för vatten så höll i mig för livet kan jag säga.. Kul var det i alla fall! Sen när jag och Dani släppte så badade jag för första gången i år också, haha!

Efter det tog vi en liten tripp till picasso och tryckte i oss två pizzor, gott som faaaan var det. När vi kom tillbaka till Näsbyvallen hade Maja, Sanna och Nellie slagit upp ett tält på verandan, haha.. Vi gick in, spelade lite kort, vattenpoker och busade lite. Sen vid halv 4 gick jag hem till Martin ett tag och kom tillbaka vid 6 och sov i ungefär en timme.

Vid 8 imorse åt vi frukost, sen tränade vi och kollade när 96-laget spelade match mot Fellingsbro. Nu sitter jag här med Dani och vi har nyss duschat, snart går vi och hittar på nåt skoj, vi hörs väl, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback