ONCE A WHORE YOU'RE NOTHING MORE, I'M SORRY, THAT WILL NEVER CHANGE.

Godkväll!

Mor min väckte mig tidigt imorse, sen åkte vi, Jack, Jeff och några av Jacks kompisar till Gustavsvik. Vill ni veta det trevliga med det hela? JAG SOMNADE PÅ MAGE, I SOLEN... Det gör ont. Kommer upp en liten bild senre på min brutala bränna, den är inte snygg iaf ska jag säga er.

När vi åkte hemåt stannade vi på Mcdonalds, så jag klämde i mig en cheeseburgare innan träningen, men när jag stod i kön kom en i personalen fram till mig och frågade om jag var Christina Dahlströms lillasyster.. Kanske har en okänd syster där ute någonstans, vem vet?

Träningen gick väl helt okej, men har tappat lusten att spela fotboll lite nu på sistone, men det kanske blir bättre när serien börjar igen..

Nej nu ska jag gå och skölja ur inpackningen ur håret, sen ska jag och mamma ta en promenix till tempo, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback