"I wish people had personal stoplights, sending mixed signals should be illegal."

Goddagens! Här kommer ett inlägg med lite text iaf, inte så intressant men.. Måste bara till en början säga att jag blev livrädd igår. Var själv hemma med min bror och två av hans kompisar, klockan tre inatt var det någon som knackade på dörren och liksom skrapade, då när jag äntligen vågar öppna är det den jävla Martin, som vanligt.. Och häromdagen när jag knackade på hemma hos honom mitt i natten hör jag att någon står bakom mig, då kollar jag bak, och där står han med en kniv... Han gillar att skrämmas, så mycket kan man väl säga haha.
Snart ska jag iväg på träning, ska bara sätta upp håret och lite sånt. Vi kanske hörs ikväll, om jag känner för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback