Ändrade planer = inga planer.

Godddag!

Idag skulle jag och en kompis egentligen ta en heldag på prästryggen, men när jag smsar är hon på fellingsbrobadet istället, så nu har jag ingen aning om vad vill eller ska göra idag haha! Känns liksom som att jag har lust att göra något, och inte bara sitta inne som vanligt.. Så om nån har ett vettigt förslag så får ni gärna klämma fram det!

Sitter och lyssnar på lite Veronica Maggio och så lär det förbli ett tag, hon är verkligen grym, och hennes texter är ännu bättre. Om ni ville veta.. HAHA. 

Äääääääsch, ska låta er vara nu, vi hörs!
 


Kommentarer
DANIELLA - photography & design

eeey, du skulle också ha kommit! (L)

2011-08-01 - 21:35:34 - URL: http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback